środa, 2 kwietnia 2014

Słowa wstepu

  Pierwsze  wpisy są  najbardziej nudne ale także najbardziej fascynujące.
 Bo niby kogo  ma interesować to  jaka jestem lub dlaczego zaczęłam pisać tego bloga.Wszystkich to po prostu z zasady nudzi .
Fascynujące, dlatego że  to od tego zaczynają się wspaniałe historie które przeżywają  bohaterowie  oraz osoby czytające.
Więc nie będę dużo  o sobie pisać , bo nie chce żebyście zasnęli - lub już od początku  zniechęcili się do mojego bloga.
Mam na imię Kasia i mam 14 lat.
Interesuje się hmmm..... powiem tylko , że jeżdżę na desce  i  co jest u dziewczyn bardzo dziwne uwielbiam grać w Call of Duty i inne tego typu gry .
Mam siostrę i psa.
I to tyle.
Mam nadzieję, że nie zasnęliście .
Pierwszy rozdział postaram się dodać jak najszybciej.
Do następnego wpisu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz